Akcijos
Go3 – naujos kartos televizija. Žiūrėk kur nori, kada nori.
Čia rasi mėgstamiausius TV kanalus, serialus, filmus, animacinius filmukus ir aukščiausios klasės sporto transliacijas, kurias gali žiūrėti bet kurioje vietoje, bet kuriuo metu – tiek namuose, ar už jų ribų.
Dalis Go3 turinio yra išversta į lietuvių kalbą (įgarsinimas arba subtitrai). Taip pat čia nėra jokių reklamų, kurios trukdytų žiūrėti mėgstamą filmą ar serialą.
Pradėti žiūrėti Go3 turinį gali vos per kelias minutes bet kokiame įrenginyje – išmaniajame TV, telefone, planšetėje ar kompiuteryje. Mūsų paslauga pasiekiama interneto naršyklėje arba atsisiuntus Go3 programėlę.
Go3 televizija patenkins gausybę poreikių ir norų – kiekvienas ras turinio, kuriuo galės pasimėgauti labiausiai!
Mes siūlome:
- Daugiau nei 30 TV kanalų
- Archyvą iki 7 dienų
- Filmus ir serialus – lietuviškus ir užsienietiškus
- TV3 Grupės turinį anksčiau nei jis pasirodo TV ekrane
- Aukščiausios klasės sportą
- Atsisiuntimo funkciją, kuri leidžia žiūrėti neprisijungus prie interneto
- Turinį originalo arba lietuvių kalba
- Galimybę turinį žiūrėti keliuose įrenginiuose vienu metu
- Cast funkciją

Go3 Bitė platformos ir turinio klausimai:
1. Kas yra GO3?
Didžiausia Baltijos šalyse vaizdo turinio platforma, leidžianti stebėti televizijos kanalus, filmus, serialus, sportą be reklamų (arba su prasukimu), dokumentiką, vaikų turinį kompiuteryje, mobiliajame telefone ar planšetėje ir išmaniuosiuose televizoriuose.
2. Kaip galima apmokėti filmą esantį „Filmų nuoma“?
Paspaudus ant filmo ir pasirinkimo „Nuoma“, klientas turi nurodyti telefono nr. į kurį bus išsiunčiamas patvirtinimo kodas. Kodas yra atsiunčiamas SMS ir jį reikia suvesti į Go3 lauką „ĮVESKITE KODĄ ČIA“. Apmokestinimas už filmą yra paskaičiuojamas nurodyto numerio sąskaitoje.
3. Kiek kainuoja filmai, esantys „Filmų nuomoje“? Kiek laiko jie yra pasiekiami?
Kaina priklauso nuo filmo ir ji yra nurodyta prie kiekvieno filmo. Užsakius filmą nuomos skiltyje, jis dažniausiai yra pasiekiamas 48 val.
4. Ar vaikų paskyra turi spec.apribojmų?
Pasirinkus vaikų rėžimą bus pasiekiamas tik vaikams skirtas turinys. Net 70 filmų ir serialų yra skirti vaikams.
5. Ar turinys yra apsaugotas nuo vaikų?
Turinys skirtas suaugusiems yra pasiekiamas tik suvedus paskyros PIN kodą.
6. Ar turi GO3 galimybę atsisukti anksčiau rodytą turinį?
Sporto kanalų įrašai pasiekiami 48 valandas, kitų kanalų 7 dienas.
7. Ar visuomet ši platforma naudos internetą?
Platformoje yra galimybė atsisiųsti turinį ir jį žiūrėti vėliau kai nėra interneto (puiku skrydžiams).
8. Ar galima šia platforma naudotis užsienyje?
Go3 vaizdo turinio platforma galima naudotis visose ES ir EEE šalyse, platformoje patvirtinus savo gyvenamąją vietą.
9. Kokiuose įrenginiuose galima naudoti Go3 televiziją?
Go3 televiziją galima žiūrėti telefone, planšetiniame kompiuteryje, nešiojamame kompiuteryje ir taip pat televizoriuose.
10. Ar ne Android‘iniams televizoriams yra galimybės pajungti Go3?
Jei Televizorius yra ne Android operacinės sistemos, Go3 yra prieinama įsigijus papildomą Android priedėlį prie TV. Priedėlį klientai gali įsigyti bet kuriame Bitės salone arba paskambinę į Bitės kontaktų centrą.
11. Kokiomis kalbomis galima žiūrėti Go3 turinį?
Didžioji dalis Go3 turinio yra išversta į lietuvių kalbą, taip pat žinoma – anglų kalba, 70% turinio pritaikyta rusakalbiams. Kalbos nustatymus lengvai galima pakeisti pasirinkus vaizdo grotuvo nustatymus. Atskiri kanalai turi galimybę būti rodomi net norvegų, švedų, danų, latvių, estų, prancūzų kalbomis.
12. Ar turi ši platforma privalumų sporto transliacijose?
Go3 - vienintelė platforma, suteikianti galimybę mėgautis tiesioginėmis sporto transliacijomis be reklamų arba su reklamos prasukimo funkcija, išskirtinis NBATV turinys - tiesiogines NBA transliacijas. Taip pat platformoje yra daugiau nei 8 000 valandų tiesioginių transliacijų per metus.
13. Ką sakyti klientui, jei jis sako, jog jam nerodo LNK grupės kanalų?
LNK grupės kanalai jau turi teisę rodyti visą turinį Go3 platformoje. Jei klientas nemato LNK kanalų grupės turinio, reikia patikrinti ar kliento naudojama aplikacija yra atnaujinta.
Žiūrint per large screen (televizorių) LNK grupės kanalai rodomi, nepaisant, kokiu internetu klientas naudojasi.
Jei klientas televiziją žiūri small screen (telefonas, planšetinis kompiuteris), tai LNK grupės televiziją rodys tik su Bitės internetu.
14. Ar Go3 platformoje yra turinio be įgarsinimo lietuvių kalba ir subtitrų?
Ne, tokio turinio nėra.
15. Ką komunikuojame klientams, jei domisi kada turėsime konkretaus serialo papildymą?
Go3 turinys yra nuolat kintamas, todėl negalime pasakyti kokį ir kada konkretų turinį turėsime.
16. Ar Go3 paslaugą galima naudotis ne ES šalyse (pvz. Ukrainoje)?
Go3 paslauga veikia ES ir EEE šalyse. Ne ES šalyse turiniui gali būti taikomas apribojimas, t.y. ne visas turinys gali būti pasiekiamas.
17. Kokie reikalavimai yra Go3 paslaugos slaptažodžiui?
Minimalus ilgis yra 8 simboliai.
Go3 Bitė veikimo ir užsakymo klausimai:
18. Kokie kliento duomenys reikalingi užsakant „Go3“ televiziją?
Užsakymui ir sutarčiai reikalingi kliento duomenys yra:
-          Kliento vardas ir pavardė;
-          El. pašto adresas (kuris tuo pačiu veiks ir kaip prisijungimo prie Go3 vardas)
-          Asmens dokumento tipas ir numeris;
-          Asmens kodas
-          Kontaktinis telefono numeris
-          AdresaI
19. Kada klientas galės pradėti naudotis Go3 paslauga?
Po užsakymo praėjus iki vienos darbo dienos, klientas nurodytu el. paštu gaus registracijos laišką pavadinimu „Sveikiname prisijungus prie Go3” (siuntėjas Go3 Lietuva account@go3.lt). Klientas laiške turi paspausti nuorodą -> "Tęsti"
20. Ar Go3 veikimui bus reikalingas Bitės mobilus internetas, jei prenumerata užsakyta per Bitę?
Ne, Go3 veikimui reikalingas bet koks interneto ryšys, nepriklausomai nuo tiekėjo, esant interneto ryšiui, veiks ir programa.
21. Ar galės vartotojas turėti kelias Go3 sutartis?
Galės, tačiau kiekvienai sutarčiai bus reikalingas skirtingas vartotojo el.paštas. Vienas klientas galės turėti iki 5 Go3 sutarčių.
22. Ar gali vartotojo vardu Go3 naudotis jo draugai/šeimos nariai?
Taip gali, bet prisijungimo vardą, slaptažodį klientas turės pasidalinti su draugais/ šeimos nariais. Kiekvienoje sutartyje yra galima sukurti iki 10 profilių (pvz. dukrai, močiutei, vyrui ir t.t.), kiekvienai paskyrai taip pat yra galimybė uždėti apribojimus (pvz. vaikams) tam tikriems kanalams, nustatyti mėgstamiausius TV įrašus, laidas ir t.t. – t.y. pasirinkti turinį pagal profilio poreikį.
23. Kiek paskyrų vienu metu galima naudotis Go3?
Vienam vartotojui vienu metu yra skiriamos dvi transliacijos (Android TV priedėlis nėra įskaičiuojamas) – t.y. vienu metu Go3 turinys gali būti transliuojamas dviejuose ekranams. Tuo pačiu metu bandant prijungti Go3 trečiame ekrane, jau bus rodomas pranešimas, kad viršytas prisijungusių vartotojų kiekis ir norint matyt transliaciją reikia atjungti kažkurį ekraną. Pvz.: vyras žiūri krepšinį svetainėje, žmona žiūri žinias virtuvėje, vaikas savo kambaryje filmukų nepažiūrės, kol tėtis neišjungs krepšinio ar mama žinių.
24. Ar yra specialūs apribojimai interneto ryšiui norint naudotis šia platforma?
Kokybiškam programėlės veikimui reikalingas 10 Mbps greitis, tačiau platforma stabiliai veiks ir gaunant 5 Mbps, platformoje yra įdiegta technologija, kuri leidžia kokybiškai naudotis paslauga net ir gaunant mažesnius greičius nei standartiškai reikia kitoms TV platformoms.
 
Bitės sistemų klausimai:
25. Ar galima perrašyti Go3 sutartį kitam asmeniui?
Ne, perrašymo padaryti nėra galimybės.
26. Kas nutiks, jei klientas laiku neapmokės skolos už Go3 televiziją?
Jei klientas laiku neapmokės sąskaitų, gaus įprastus pranešimus nurodytais kontaktais apie skolą, papildomai tik bus siunčiamas laiškas Go3 registruotu el.paštu apie susidariusį įsiskolinimą. Laiške nurodysim iki kada klientas turi susimokėti skolą. Jei iki nurodytos dienos klientas nesusimokės, sekančią dieną ribosime/ spenduosime Go3 paslaugą. Jei kliento mokėjimas nebus gautas, Go3 paslaugų teikimas bus nutrauktas praėjus ne anksčiau nei 30 d. nuo apribojimo/ spendavimo (paslaugų nutraukimas bus vykdomas kartu su kitų voice, interneto kortelių nutraukimu).
27. Kaip klientai galės atsisakyti TV paslaugų?
Klientai turintys sutartis su įsipareigojimais, atsisakyti TV paslaugų galės tik Bitės Skambučių centre numeris 1501 ir salonuose, kadangi nutraukimo metu klientą norėsime informuoti apie grąžintinų nuolaidų sumą.
28. Ar yra galimybė riboti Go3 paslaugos užsakymą vaiko nr.?
Taip, galima pasirinkti Go3 Televizijos blokavimą ir konkretus numeris neturės galimybės užsakyti TV paslaugos. Jei numeriui yra uždedamas blokavimas „TV paslauga“ - su šiuo telefono numeriu klientas negali prisiregistruoti Go3 platformoje.
29. Ar galima aktyvuoti Bitės pasiūlymą, jei klientas jau turi Go3 registraciją nurodytu el. paštu?
Tokiu atveju jei klientas jau turi Go3 aktyvų planą open market www.go3.lt, Tele2 arba Bitėje, Bitė paslaugos aktyvuoti negalės. Tokiu atveju:
  1. Paprašome kliento kito el. pašto kuriam galėtume sukurti Go3 paskyrą
  2. Pasiūlome klientui atšaukti prenumeratą savo paskyroje ir tada mes galime sukurti paskyrą su tuo pačiu el.paštu (Mano paskyra –> Pakeisti savo planą –> Atšaukti prenumeratą).
 
Planų mažinimo/keitimo ir papildymo klausimai:
30. Ar klientai galės keisti turimą TV paketą?
Taip, tačiau be nuolaidų grąžinimo galės tik didinti turimą planą. Naujas paketas įsigalios iš karto.
31. Ką skaitysime plano didinimu?
Kai pajungiamas papildomas naujas paketas ir nėra atsisakoma esamo (pvz.: jei turi TV – prisideda sportą arba filmus; jeigu turi TV+Sportas tai prisijungia Filmus)
32. Kur klientai galės pasikeisti turimą planą?
Go3 platformoje (https://go3.lt/) ir kreipiantis į Bitės Skambučių centrą 1501 bei salonuose.
33. Kur kreiptis jeigu turite klausimų apie Go3?
Informaciją apie Go3 galite gauti paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1501 ar atvykę į bet kurį Bitės saloną.